vlog #7

Vlog #7 | Our awesome vacation to Crepon – France.

Hee hallo! Daar ben ik weer hoor. En om de nieuwe start een goede kick-off te geven, heb ik vandaag een vlog #7 voor je van onze vakantie in Crepon – Frankrijk. Veel kijkplezier en vergeet vooral geen ‘thumbs up’ te geven en je abonneren op mijn YouTube kanaal.

Vlog #7 | Our vacation to France:

Crépon is een  gemeente in het Franse Calvados en telt 199 inwoners. Althans als ik Wikipedia mag geloven. Wij verbleven overigens in het hotel ‘La Ferme de la Raconniere’. Dit was een goede keuze en is absoluut een aanrader wat mij betreft.

Een paar leuke foto’s van onze reis:

vlog #7Na een rit van ruim 14 uren, omdat laif z’n portemonnee was vergeten, kwamen we om 19:30 uur aan in ons hotel. En dít was het voorgerecht wat wij voorgeschoten kregen. Niet alleen zag het er prachtig uit, het was ook best lekker.

vlog #7Bij aankomst kregen we te horen dat wij een gratis upgrade kregen van onze kamer. We kregen een prachtige junior suite toegekend. vlog #7Dit was onze kamer vanaf de buitenkant.

vlog #7En vanaf de allereerste dag hebben we de meest mooie dingen bekeken. Hier waren we bij Point Du Hoc. Niet alleen hadden we heerlijk weer, we hadden ook nog eens fantastisch uitzicht!

vlog #7Ik probeerde af en toe was arty foto’s te maken van alle historische monumenten en bezienswaardigheden. En deze vond ik echt goed gelukt!

vlog #7Ook bezochten we de stad Caen. Daar hebben we een mooie kerk bezocht en zijn we gezellig wezen shoppen in het centrum.

vlog #7En brachten we een bezoek aan het kasteel op een eiland, genaamd Saint-Michel. Ik vond het leuk om Saint-Michel een keer gezien en bezocht te hebben, maar ik vond het niet perse een aanrader. Dit omdat het zeer toeristisch was en persoonlijk vind ik dat altijd jammer. vlog #7En op de terugweg besloten laif laif en ik om nog lang Etretat te rijden. En oh my gosh, wat was dit mooi! Echt een fantastische afsluiting van een heerlijke vakantie.

***

Wil je meer vlogs bekijken? Klik dan hier.

Goed en dat was vlog #7 alweer. Onze vakantie was ècht heerlijk. We hebben genoten van het mooie weer, de prachtige omgeving en alle indrukwekkende bezienswaardigheden. Och ja, wij hebben echt  genoten.